♥härlig dag

Igår var jag och Alexandra i staden och träffade Fishen :D
Jag köpte hårfärg och en t-shirt till David. Alexandra köpte en grymt snygg tröja!! :)
Innan Fishen kom till stan så köpte jag och Alexandra en stor fet glasstrut på Glassmagasinet på hamnen. Vi tryckte i oss tio kulor tillsammans, så jag tänker inte äta glass på väldigt länge nu alltså!! :p
Sen träffade vi Fishen och satte oss på Donken i typ tre timmar och bara gjorde inget alls.
Sen var vi Hemma vid Fishen och såg tv och sen åkte vi hem.
Undrar varför vi egentligen åkte in och slösade hela dagen i stan, fast roligt hade vi :D


bara ngn random bild! ;)♥

Vad hade du på hjärtat?♥
Postat av: aww

tack:)

2011-05-09 @ 16:38:25
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Du heter?:
Kom ihåg mig?

♥Din mail?: (publiceras ej)

♥Din blogg:

♥Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0